WEEK 17: 04/11 - 10/11, 2019

10 november 2019 - Bogotá, Colombia

WEEK 17

Op maandag hadden we een feestdag hier: Todos los Santos. Vraag me niet wat we vieren, I can't tell you!
Goed, we wilden naar watervallen in de buurt gaan, dus wij met goede moed vroeg opgestaan en alles geregeld, toen liepen we richting de bus en beseften we dat de weg afgesloten was vanwege de feestdag. Op zondagen en feestdagen zijn de meeste hoofdwegen afgesloten tot 14:00 voor fietsers en andere sportievelingen. Dus wij weer terug naar huis gelopen en om 8:30 zaten we al ons huiswerk, want wat moet je anders?

Op dinsdag hadden we weer onze fantastische (not) les Trademarketing en daarna zijn we even naar een winkelcentrum gelopen. Tijdens deze wandeling zijn we letterlijk verbrand op onze borst, dat ik nog mocht mee maken in Bogotá en in november: voor alles is een eerste keer.

De volgende dag zijn we naar de Botanische tuin van Bogotá gegaan, dit was zo'n teleurstelling. Er waren niet veel exotische planten, de tuin was slecht bijgehouden en er stonden dingen in die bedekt waren met een soort vuilniszakken waardoor we niet goed konden zien wat het was. Daarna hebben we 3km gewandeld naar winkelcentrum Salitre plaza, hier hebben we geluncht en rondgelopen en vervolgens weer naar huis.

Donderdag, de dag van de beurs op school. Voor het vak Habilidades Gerenciales, ook wel Management Skills, konden we kiezen om op deze beurs te staan en een 5 te krijgen voor je eindtentamen of je eindtentamen alsnog te maken. Mijn groepje wilde graag op de beurs staan, dus donderdag was een top dag (rolt met d'r ogen). Nee, het was eigenlijk best prima. Ik moest iets eerder op school zijn om het op te zetten, daarna moest ik naar de les van 9:00 tot 13:30 en vervolgens heb ik tot 18:00 op de beurs gestaan. We hebben niet alles verkocht, maar we toch het grootste deel.

Verder hebben we niet veel gedaan deze week en zaterdag was Pyjama dag!

Vandaag (zondag) is mama jarig en ik vind het heel raar om er niet bij te zijn :(. Maar aan de andere kant: over 27 dagen zie ik iedereen weer <3.

Dikke kus,

Brytje