WEEK 18: 11/11 - 17/11, 2019

23 november 2019 - Bogotá, Colombia

WEEK 18

Lieve mensen,

Deze week was de één na laatste school week, niet heel interessant, maar ik ga het toch vertellen (waaaay too late)!

Op maandag was ik 4 maanden in Colombia! Verder was er een feestdag en hebben we een beetje geleerd.

Op dinsdag hadden we de final test van Trademarketing en daarna hebben we boodschappen gedaan en heb ik met mama gefacetimed!

Woensdag hebben we de opdracht voor Geopolitics gemaakt en ‘s avonds hebben we deze besproken in de les.

De volgende dag, donderdag, hadden we ‘s ochtends de presentatie voor Trademarketing en ‘s middags had ik de presentatie voor International Marketing. Mijn halve groepje had letterlijk niks gedaan, dus ik was blij toen het over was. Daarvoor wel heel gezellig gekletst met Esteban over van alles en nog wat!

Op dezelfde dag wilde Alejandra (de docent van Carolien) haar neef koppelen aan Car! Hillarisch!

Vrijdagochtend hadden we eerst onze presentatie voor Neuromarketing, later voor Habilidades Gerenciales en daarna de final test voor International Marketing gemaakt; een 5! Dus een dikke 10, whoopwhoop!

Zaterdag en zondag waren erg relaxed, we hebben geleerd, boodschappen gedaan en ‘s avonds hebben we de ouders van Car opgehaald bij het vliegveld! Wat een ontzettend lieve mensen ❤️.

Dikke kus,

Bry