WEEK 10: 16/09 - 22/09, 2019

25 september 2019 - Bogotá, Colombia

WEEK 10

Haaai lieve mensen,

Deze week was eigenlijk niet echt interessant, we gaan tenslotte gewoon naar school.
However, als verteld in het vorige verhaal, ik denk dat ik een soort voedselvergiftiging heb.. Hier heb ik de hele week nog last van gehad helaas, maar dat stopt ons niet natuurlijk ;).

Vrijdag hadden we weer Neuromarketing met de Mexicanen, in principe was er niks mis met de les tot we weer groepjes moesten maken. De hele klas heeft ongeveer een debat gevoerd voor onze neuzen over wie er met ons moesten, want de Mexicanen wilden overduidelijk niet bij ons. Alsof wij het niet begrepen dat het debat over ons ging, liepen we weg en kwamen Carlos en Alexander achter ons aan, twee hele lieve jongens die heel behulpzaam zijn; zij waren de verliezers van het debat en mochten met ons.
Doordat dit op zo'n nare manier gedaan werd, zat ik er even doorheen en heeft Car me getroost. Daarna nog twee andere lessen gehad en die waren prima.

Op zaterdag was het Valentijnsdag hier! Dus in de ochtend heb ik met mijn Valentijn ontbeten en met mama gefacetimed <3. 'S avonds zijn we uiteten geweest bij WOK, hier hebben we weer heerlijke voor- en hoofdgerechten gegeten! Helaas vielen de toetjes dit keer tegen, ze hadden mijn favo toetje niet en Car heeft noot gegeten met d'r notenallergie. Daarnaast had ik nog in de na sleep van m'n halve voedselvergiftiging, dus zaten we gezellig tegenover elkaar misselijk te zijn. Daarna naar huis en gezellig in Car d'r bed gechilled en Aladdin gekeken <3.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben dat Carolien in mijn leven is gekomen, we kennen elkaar nu 2 maanden, maar het voelt als een eeuwigheid. Ik kan m'n leven ook niet meer echt voorstellen zonder Car, op een very positieve manier! Elke dag bedenk ik weer wat voor 'n geluk we hebben gehad <3.
Car, I love you girl.

Wederom bedankt aan iedereen die m'n verhalen leest, sommige zijn leuker dan andere, but still. Ik kan ook niet wachten om iedereen weer te zien als ik thuis ben <3.

Dikke kissies van Bry